Thursday, October 3, 2013

" ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့ဘူးတဲ့ အျပဳသေဘာ ဆိုတာ "

" ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့ဘူးတဲ့ အျပဳသေဘာ ဆိုတာ "

>>> ကၽြန္ေတာ္ ၄ ႏွစ္ ၅ ႏွစ္သားေလာက္တုန္းက တစ္ညေနမွာ မီးဖိုထဲက အေမ့ကို ထဘီစဆြဲၿပီး ေမးခဲ့ဘူးတယ္။ "အျပဳသေဘာ ဆိုတာ ဘာကိုေျပာတာလဲ အေမ" လို႔။ အေမက အလုပ္ရႈပ္ေနရာက ခဏၿငိမ္သြားၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကို ေငါက္ေျပာေလးေျပာတယ္။ "ကေလးက ကေလးလိုေန .. ႀကီးေတာ့ သိလာလိမ့္မယ္ .. ဒီမွာ အလုပ္ရႈပ္ေနရတဲ့ၾကားထဲ .. သြား သြား .. မနက္ျဖန္က် အေမအားမွျပန္လာေမး" တဲ့။
ေနာက္ေန႔က် ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘယ္ေမးျဖစ္ပါ့မလဲ . . အဆူလဲခံလိုက္ရတာကိုး . . . ။ ဒါေပမယ့္ ညေနေရာက္ေတာ့ အေမက ကၽြန္ေတာ့္လွမ္းေခၚတယ္။ "သားေရ လာဦး . . မေန႔က အေမ့ေမးတာ ျပန္မေမးေတာ့ဘူးလား . . အျပဳသေဘာဆိုတာေလ. . " ။
"ဟုတ္" ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္။ အေမက ဆက္ေျပာတယ္ "သားက ငယ္ေသးေတာ့ အေမရွင္းျပလဲ သားနားလည္မွာ မဟုတ္ေသးဘူး . . . ႀကီးလာရင္ သားဘာသာနားလည္လာလိမ့္မယ္ . . သားေက်ာင္းေနတဲ့အခါ စာေတြဖတ္တတ္လာတဲ့အခါ က်ရင္သိလာလိမ့္မယ္ . . . ဟုတ္ၿပီလား . "။
ကၽြန္ေတာ္လဲ 'ဟုတ္' ဆိုၿပီး အူလည္လည္လုပ္ေနတုန္း အေမက ဆက္ေျပာတယ္ "မေန႔က အေမေျပာတာနဲ႔ ဒီေန႔အေမေျပာတာ သေဘာခ်င္းေတာ့ အတူတူပဲ . . ဟုတ္ကဲ့လား . . သားသိလား"
....
"အတူတူပဲေလ .. သားငယ္ေသးတယ္ .. ႀကီးလာရင္ သိလာလိမ့္မယ္ .. ဟုတ္လား "
"ဟုတ္"
"မေန႔က ေျပာတာနဲ႔ ဒီေန႔ေျပာတာ ဘယ္ဟာကို သားပိုႀကိဳက္လဲ"
"ဒီေန႔ေျပာတာကိုပိုႀကိဳက္တယ္"
"မေန႔ နဲ႔ ဒီေန႔ယွဥ္ရင္ ဒီေန႔ဟာ အျပဳသေဘာပဲ သားရယ္ . . . နားလည္လား . . . ကဲ ကဲ . နားမလည္လဲေန . . ေနာက္ေတာ့ နားလည္လာမယ္ . . . ဒီ ၂ ရက္ကို သားမွတ္ထား . . ဟုတ္ၿပီလား"
ကၽြန္ေတာ္လဲ အူလည္လည္နဲ႔ ၿပီးသြားတာေပါ့။

>>> ေနာက္ ၅ ႏွစ္ ၆ ႏွစ္ ေလာက္ၾကာၿပီး တရက္သားေတာ့ အေမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚေမးတယ္။ "သားေရ . . အျပဳသေဘာ ဆိုတာဘာလဲ သိၿပီလား" တဲ့။
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမယ္ လြန္ခဲ့တဲ့ ၅ ႏွစ္ ၆ ႏွစ္က ညေနခင္း ႏွစ္ခုဟာ ရုတ္ျခည္းဆိုသလို ဆက္တိုက္ေပၚလာပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မႀကိဳက္တဲ့ ညေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ညေန ဆိုပါေတာ့။
ကၽြန္ေတာ္လဲ အေမ့ကို ၿပံဳးၾကည့္ၿပီး ျပန္ေျပာမိတယ္။
" သား သိသလိုလိုပဲ အေမ "

>>> ေနာက္ထပ္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ၾကာတဲ့ အခါမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ညေနခင္း အသစ္ေတြအမ်ားႀကီးေမြးဖြားေပးႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတတ္ခဲ့ပါၿပီ . . . ။


(ယကၡ) ရဲႀကီး . ၁၈.၆.၂၀၁၃
https://www.facebook.com/yekkha.yejee
https://www.facebook.com/yekkha.yegyii.fanpage

No comments:

Post a Comment